شرکت صنعت سبز طبرستان

تولید کننده انواع حلال های سبز

تامین کننده حلال ها و مواد شیمیایی


حلال های چاپ




طیف وسیعی از مواد به صورت خالص (عنصر)، ترکیب و مخلوط در صنعت چاپ برای تولید مورد استفاده قرار می گیرد که به عنوان مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت چاپ شناخته می شونده حلال چاپ به عوامل متفاوت مانند سطح چاپی، روش چاپ، نحوه خشک شدن، قوام و دوام  وابسته است.نتیجه تصویری برای چاپ هلیو چیست

  1. چاپ فلکسوچاپ فلکسوگرافی یا فلکسو به انگلیسی نمونه‌ای از فرایند چاپ است که با بهره‌گیری از یک صفحه انعطاف‌پذیر به نام کلیشه که از جنس ژلاتین یا الاستومتر بوده عمل چاپ صورت می‌گیرد.
  2. چاپ افست: چاپ افست، رایج‌ترین روش، برای چاپ محصولاتی است که دارای تیراژ بالا هستند. چاپ روزنامه بر روی رول‌های بزرگ کاغذ نمونه‌ای از چاپ افست است.فرآیند کار چاپ افست بدین صورت است که ابتدا در بخش لیتوگرافی، براساس طرح اولیه، صفحاتی از جنس آلومینیوم در قالب زینک (پلیت) ساخته می‌شود. با توجه به این‌که در این روش چاپی از سیستم رنگی CMYK استفاده می‌شود به طور معمول برای طرح‌ها چهار زینک مجزا برای هر رنگ ساخته می شود. البته در برخی موارد یک زینک دیگر برای ترکیب رنگ خاص دستی نیز تهیه می‌گردد.
  3. چاپ UV:  نوعی از چاپ دیجیتال است که از اشعه فرابنفش استفاده می کند تا جوهر را خشک کند.همان طور که پرینتر جوهر را بر روی سطح مورد نظر توزیع می کند، لامپ های UV مخصوص طراحی شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشک کردن جوهر می کنند.از آنجا که اشعه یو وی فورا هر جوهر چاپی را خشک می کند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پیدا نمیکنند و در نتیجه جزئیات بسیار دقیق تر می شوند جوهرهای UV با فرآیند فوتومکانیک خشک می شوند.بنابراین شما می توانید تقریبا هر چیزی را (بتن، چوب، فلز، پلاستیک ،کاشی های سرامیکی، سنگ، فوم برد، شیشه، پلکسی، پارچه) که می خواهید با استفاده از جوهر های یووی چاپ کنید.علاوه بر این، جوهر های UV در برابر تغییرات محیطی از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر کمرنگ شدن و رنگ پریدگی افزایش می دهد.این فرایند سازگار با محیط زیست است زیرا باعث تولید مقدار کمی VOC (ترکیب آلی فرار)، بو و گرما می شود.
  4. هلیو:سیستم چاپ هلیوگراور و یا چاپ گود یکى از بهترین سیستم هاى چاپ در دنیا محسوب مى شود. هلیوگراور(چاپ گود) عبارت است از: سیلندرهایى که طرح مورد نظر بر روى آن، به وسیلهٔ ماشین هاى لیزرى یا به وسیلهٔ شیمیایى به صورت گود ساخته مى شود. در عمل چاپ حفره ها و گودى هاى روى سیلندر پر از مرکب مى گردد و سطح سیلندر به وسیلهٔ تیغه دکتر بلید پاک و بعداً عمل چاپ انجام مى شود.
    آماده سازى چاپ گود که تکامل همان کنده کارى روى فلز است امروزه بسیار پیشرفت کرده است.
    شاید مؤثرترین پىشرفت هاى تکنولوژى پیش از چاپ در روش چاپ هلیوگراور به وقوع پیوسته باشد. چون امروزه مجموع اسکنر و کامپىوتر، اطلاعات مربوط به تفکیک رنگ و صفحهٔ لى آت شده، توسط لیزر روى سیلندر کپى مى شود و سیلندر رنگ هاى مختلف، بدون کمترین خطا از این طریق ساخته مى شود.
    چاپ گود طریقه ای است که در حال پیشرفت کامل است. در حال حاضر در ایران ماشین های پیشرفته ای در حال کار است که با سیستم های کنترل انطباق که همان میزان کردن رنگ ها بر روی هم می باشد، سیستم کنترل غلظت مرکب بر روی آن ها نصب شده که می تواند حداکثر تا سرعت ۲۵۰ متر در دقیقه کار کند.
  5. حلال واش ویژه جت پرینتر
  6. حلال جت پرینتور دومینو
  7. حلال جت پرینتر لینکس



  • 21 11, 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

  • دفتر مرکزی: مازندران آمل خیابان امام رضا مرکز رشد علم وفناوری

    کارخانه: محمود آباد –  شهرک صنعتی شهدای محمود آباد (تشبندان) فاز2 توسعه

    باکلیک بر روی آیکون زیر،از طریق اینستاگرام مارادنبال کنید:

    کد پستی: 4633671112

    صندوق پستی: 46315457

    تلفکس:0401144442103

     

  • طراحی و اجرا: تـرز کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت صنعت سبز طبرستان می باشد | Copyright © 2007-2018