شرکت صنعت سبز طبرستان

تولید کننده انواع حلال های سبز

تامین کننده حلال ها و مواد شیمیایی



پیام هیئت مدیره

هیات مدیره شرکت باور دارند که تنها راه پاس داشت امانت سهامداران و نگاهداری از سرمایه آنان، تلاش و کوشش بی وقفه در رسیدن به اهداف تعیین شده شرکت از جمله ارتقاء کمی و کیفی محصولات از طریق افزایش بهره وری، توجه ویژه به حفظ میراث محیط زیست برای آیندگان، سرمایه گذاری های درست و هدفمند و تمامی آنچه که بعنوان خط مشی شرکت تعریف و تبیین شده است می باشد.

بدیهی است در این رهگذر، پشتیبانی های سهامداران و نظرات سازنده ایشان در کنار تلاش و همراهی کارکنان شرکت، همواره راهگشای مسیر پیش رو خواهد بود. 

ایجاد ارزش مشترک، رویکردی است که ما در جهت ساخت شرکتی که همزمان قادر به خلق ارزش های والا برای ذینفعان و کمک به مردم در بهبود سلامتی و تندرستی باشد، اتخاذ کرده‌ایم.

   ما پیوسته در تلاشیم تا با تعامل هر چه بیشتر با تامین کنندگان در تولید و ارایه مواد اولیه با کیفیت تر، و ارتباط بیشتر با مشتریان و مصرف کنندگان محصولات مان از طریق آموزش نحوه شناخت محصولات با کیفیت و چگونگی مصرف بهینه از منابع و تولیدات کشور عزیزمان، و نیز سرمایه ‎گذاری های گسترده در نوآوری ‌هایی با تأثیرات زیستمحیطی کمتر، به تعهدات خود در مورد پایایی اجتماعی و زیست ‎محیطی عمل کنیم.

 این عوامل، برای فعالیت کارخانه‌ها و رشد و توسعه پایا، در جوامع و کشورهایی که ما در آنها فعال هستیم، ضروری است. ما همیشه بر این باور هستیم که همراستا با شکوفایی ما،‌ جوامع و کشورهایی که در آنها فعال هستیم نیز باید پیشرفت کنند.


  • دفتر مرکزی: مازندران آمل خیابان امام رضا مرکز رشد علم وفناوری

    کارخانه: محمود آباد –  شهرک صنعتی شهدای محمود آباد (تشبندان) فاز2 توسعه

    باکلیک بر روی آیکون زیر،از طریق اینستاگرام مارادنبال کنید:

    کد پستی: 4633671112

    صندوق پستی: 46315457

    تلفکس:0401144442103

     

  • طراحی و اجرا: تـرز کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت صنعت سبز طبرستان می باشد | Copyright © 2007-2018